Tuesday, December 7, 2010

Handige DSLR-tas

De LowePro 102 AW
Dit mooie rugzakje heb ik vandaag binnengekregen: de LowePro 102 AW. Ik zat al een tijdje te zoeken naar een handig tasje voor m'n Canon 550D, eentje die niet te groot is en die ik mee kan nemen tijdens mijn wandelingen met de hond.
Ik ben al jaren in het bezit van een LowePro Computrekker AW, een fantastische (rug-)tas waarin ik een aantal jaren geleden tijdens opnamen voor een documentaire in Parijs mijn Sony Z1 propte, samen met een Macbook Pro, accu's, portable harde schijf, microfoons en tapes. Nu wilde ik iets kleiners en een tas die ik niet elke keer van mijn schouders hoef af te halen om bij m'n camera te komen. Bovendien moest ik er ook een licht statief aan kunnen bevestigen. Voila, de LowePro 102 AW. Er zijn ongetwijfeld andere tassen die hetzelfde bieden maar ik heb zulke goede ervaringen met mijn andere LowePro dat ik geen reden zag een ander merk te kopen. Bovendien vond ik de prijs van rond de 70-80 goed te doen. In de winkel in de buurt -overigens ook een grote online winkel- zag ik de tas voor 89,- Na een beetje speurwerk op internet vond ik een superdeal voor 65,-! Toch keek ik voor de lol op nog een andere vergelijkings-site en daar bleek dat het nóg lager kon: 55,- incl verzendkosten! Voor wie van deze Superdeal gebruik wil maken: hier kun je 'm vinden. Als ik hem een tijdje heb gebruikt, schrijf ik een korte review.

No comments:

Post a Comment