Monday, January 31, 2011

Dagaanbieding: de Zoom H1 voor 69,95

Een lezer maakte mij er vanochtend attent op dat bij 'dagaanbiedings-site' iBood de Zoom H1 in de aanbieding was voor 69,95. Normaal is die 99,- en je ziet ze nergens goedkoper. De H1 is een klein en heel fijn audiorecordertje waarover ik al uitgebreid gelezen had en die heel goed beoordeeld wordt. Erg handig voor audio-opnamen in combinatie met een DSLR of met een dasspeld-microfoon: er zit een minijack aansluiting op. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan de H1 te kopen maar eerst was hij er (nog) niet en later heb ik de Zoom H4n laten meenemen uit Amerika.
Waarom ik naast de H4n toch de H1 wil hebben? De formfactor. De H1 is lichter en compacter portable dan de H4, gooi je dus sneller in je cameratas en kun je op de hotshoe van je DSLR bevestigen. Bovendien komt een goed audiorecordertje altijd van pas. Ik ben verkocht. 

No comments:

Post a Comment