Monday, January 17, 2011

DSLR Cage uitgebreid

Ik ben nog steeds een beetje aan het klooien met m'n zelfgebakken cage en een van de belangrijkste aspecten was natuurlijk: connectivity. Oftewel, hoe schuif, draai en schroef ik alle accessoires vast aan het frame? Cold shoes zijn natuurlijk een voor de hand liggende optie: (bijna) alles kan erop aangesloten worden: mics, monitors, lampjes. Laat er nou een leuke Indiase familie in Amerika zijn die die dingetjes verkoopt. Ik heb ze binnen en kan weer een stapje verder met m'n cage. Er zit ook een onderdeel van m'n Magic Arm in verwerkt en voor de totale hybride ervaring, heb ik ook een paar stukjes Gini rig toegevoegd. (ik wilde gelijk een stukje 'proefrijden' en merkte dat ik geen beeld krijg via HDMI. Een bug in Magic Lantern of moet ik de handleiding maar eens gaan lezen...)

No comments:

Post a Comment