Sunday, February 13, 2011

Mijn eerste 15 seconden met de Panasonic DMC-GH2

Gisteren, op de dag van aankoop: Ik MOEST iets draaien, al was het maar een paar minuten met het kleine beetje accu-power wat uit de fabriek kwam. Het was al gelijk duidelijk dat sommige shots nooit zonder het uitklapschermpje gemaakt zouden worden: de vloershots en de topshot van de stuiterende basketbal. Wat een feest is dit ding! En het wordt natuurlijk alleen maar leuker; als ik echt weet wat ik aan het doen ben...
De handleiding is een ramp, heb ik begrepen, maar een medegebruiker heeft de belangrijkste zaken voor het video-gedeelte van de camera in een 4 pagina tellend document samengevat. Dat is al een stuk beter dan de 200 pagina's van de complete gebruiksaanwijzing.

My first 15 seconds with the Panasonic GH2 from Filmersblog.nl on Vimeo.

No comments:

Post a Comment