Friday, November 26, 2010

Wie ben ik?


 Ik ben Jeroen Wolf en deze blog gaat over videoproductie. Als je je bezig houdt met videoproductie ben je eigenlijk continue aan het leren. De camera’s, de apparatuur en de software volgen elkaar in hoog tempo op en je moet heel wat lezen -en aanschaffen- om bij te blijven. Maar vooral ook heel veel in de praktijk brengen.
Mijn ervaringen en inzichten wil ik graag delen. Dat kan gaan over een mooi camera-lampje dat ik spotgoedkoop op eBay op de kop heb getikt, het gebruik van digitale spiegelreflexcamera’s om video op te nemen of bespiegelingen over hoe video steeds meer verweven wordt met ons persoonlijke en professionele bestaan.
Ik beweer niet de wijsheid in pacht te hebben: zoals gezegd is videoproductie een doorlopend leerproces en dat gaat met vallen en opstaan. Suggesties en discussies over hoe het anders of beter kan zijn dan ook meer dan welkom.
Op deze blog krijg je het hele pakket: the Good, the Bad and the Ugly!
(Ik heb overigens jaren als tv-regisseur en researcher in Hilversum gewerkt en ben in 2005 mijn eigen videoproductie bedrijf begonnen, www.imaginevideo.nl)

No comments:

Post a Comment